onsdag 10 september 2008

Bloggchock 2.0

När vi nu redan pratat om Herr Alarik 2.0 kanske jag också bör varna känsliga läsare för att en ny gadget, widget, vemvet (fråga inte) lagts till bloggen. Någonstans i högermarginalen kan ni se vilka låtar jag nyligen lyssnat på via last.fm. Jag var självklart rejält och hälsosamt skeptisk men faktum är att den än så länge med något undantag slumpat fram fantastiskt bra låtar utifrån ett ytterst litet underlag vad gäller vad jag gillar. Jag skulle skylla allt på kollega B om det inte vore för att jag bör tacka honom. Tack!

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Jag försökte skriva in mig på lastfm, men det stupade på användarnamn; de jag ville ha var upptagna eller funkade inte. Jag gav upp.

Martin sa...

Sånt kan verkligen vara väldigt irriterande. Om du någon gång skulle orka igen är du dock väldigt välkommen att lägga till HerrAlarik som vän. Har en känlsa av att jag skulle gilla att lyssna på din kanal.