måndag 29 september 2008

Storebror ser er

Nej det blir inget mer FRA. Inte idag. Det är ju jag som till slut börjat hålla koll på er via Google Analytics. Ja ni är anonyma förstås men jag ser trender och var ni kommer ifrån och sånt. Jag har inte fördjupat mig i det, kommer förmodligen inte att göra, men jag har noterat besökare från Kanada, Australien, Japan, Indien, Brasilien och Rumänien samt 14 andra länder. Jag har även noterat att fem personer de senaste dagarne besökt den gamla posten om William Truckaway och att hela åtta personer kollat på mina rutiga tofflor. Någon eller några har till och med gjort det flera gånger. Det oroar mig lite men roar mig mer. Vi får väl se om jag fortsätter hålla koll eller tar bort Analytics om det kommer några protester.

2 kommentarer:

Cege by the way sa...

Hallå
Tror du får sluta med att göra för djupa analyser i alla fall annars lär du bli knäpp.
Fyra mycket bra låtar på din "senast spelade lista"
A new England/Kirsty
Going underground/Jam
Tempted/Squeze
Another girl .../Only Ones

:-)
/CG

Martin sa...

Några djupare analyser lär det inte bli, snarare små fascinationer.

Ja ibland lyckas den där last.fm slumpa fram riktigt bra låtar men väl ofta känns den både förutsägbar och deceniefixerad.

Fint i Sumpan nu men snart blir det väl halt i backen på Råstensgatan av fallna löv.