onsdag 15 april 2009

Vid teknikens sargkant

Vi får väl se hur det går men jag tänkte att jag ska testa att blogga via mail, vem vet jag kanske lär mig att göra det via mobilen också endera dagen, nu när Blogger erbjuder möjligheten.

2-2 i premiären för Sirius och det ska vi visst vara glada för. Jag är det. Mindre glad är jag över att vi fick Brommapojkarna i nästa omgång av Svenska Cupen. Kul allsvenskt motstånd...

Snooker-VM börjar till helgen och i kväll ska jag stöta till lite bollar. Räkna inte med något 147 break där.

Det är väl lika bra att kolla om det går att lägga in en spotifylista den här vägen också så här kommer Stephen Duffy & The Lilac Time.

Våren!

Uppdatering: Det funkar ju faktiskt även om jag får lov att lägga till kategorierna i efterhand. Ska nog ta tag i det där med mobilpostning också tids nog.

2 kommentarer:

Herr Bergström sa...

Snart sitter du där och twittrar via din Iphone...

Martin sa...

Mmmm... vi får väl se.