torsdag 17 juli 2008

Ute och går in

Jag gissade att det var på lågstadiet. Mamma tror att det är ännu längre sedan. Jag är hur som helst med sandal igen. Jag gillar det. Särskilt morgondaggigt gräs som försiktigt väter fötterna. För säkerhets skull har de sluten tådel och inte ett kardborreband syns. Det finns fortfarande gränser. Om några veckor börjar jag jobba igen efter året med K så det här är på något sätt sista chansen på väldigt länge till vita veckor när det gäller datorn. Jag har ordinerat mig själv bloggvila i minst en vecka med option på en till. Vi får väl se hur det går. Nu ska jag åtminstone ut och gå in sandalerna lite mer.

4 kommentarer:

gudmundson sa...

Hade inte svart varit att föredra?

Martin sa...

Gothsandal? Maybe next time.

Kritan sa...

Senator skall det väl vara?

Martin sa...

För lärare? Definitivt.