fredag 11 september 2009

Reprismaskinen och efterklokheten

Vad var det nu jag skrev 4 september 2007 och var står vi två år senare?

Facebook. Jag har fått en inbjudan men man kan ju inte ens kolla vad det är utan att vara medlem. Pratade med Jonken. Han har redan lagt sin på is. Det var för jobbigt. Av beskrivningen lät det som om man korsat en Mina Vänner-bok med en tamagoschi (hette de så) och en klassåterträff från helvetet. Och så snart man kom in i det kommer det något nytt. Glöm mig. Jag hinner knappt underhålla umgänget med de vänner jag har.

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Ansiktsboken är en drog. Akta dig. Men det går inte att komma ifrån att det är kul att återträffa människor man gillat och som man inte sett röken av sen Gud var liten pojk. Det tror jag inte jag hade gjort utan fejan.

Martin sa...

Ja den verkar ganska beroendeframkallande...