söndag 13 september 2009

Söndag i Hornstull

Vi har sjunkit ned i soffan. K sover. EA var över på fisksoppa. Igår hejade vi i Tanto när löpare efter löpare kämpade sig förbi i halvmaran. Mest hejade vi på L och S. K har dansat som en galning till signaturmelodin till Karlsson på taket. Vi bjöd FMVE på pannkakslunch igår. I förmiddags försökte jag lösa jobbproblem och hålla sams med K samtidigt. Det gick sådär. Ibland känner jag mig som en pappa med för lite tålamod men på eftermiddagen var vi hur sams som helst igen och då är allt så enkelt. Särskilt som L tog hand om hårtvättandet. Måste köpa en samling med Laura Lee. Om ni vill ha ett teatertips säger jag Scener ur ett äktenskap på Dramaten. I morgon tar Sirius emot Ängelholm på Studan. Oj vad en seger behövs. Vi följer två TV-serier igen. Danska Livvakterna och True Blood. Antar att det är höst. En och en halv månad kvar ungefär. Jag hade tänkte torka golv och ta lilla toan men det får anstå till i morgon kväll.

Inga kommentarer: