söndag 2 november 2008

Sökmotorsoptimering & Co

Jag tycker att det är lite lustigt att Herr Alarik ligger på andra plats om ni går in på google och söker på Richard Yates. Före till exempel Nordstedts, Boston Review, RichardYates.org eller svenska Wikipedia. Är det någon som fattar hur sånt där går till?



Det finns en trailer till filmatiseringen av Revolutionary Road på YouTube nu och eftersom jag tittat på den är mina inre bilder av Frank och April borta. Kanske för alltid, kanske kommer de tillbaka om jag inte ser filmen men läser om boken om några år.



Ett paket som innehöll fler motownlåtar än vad de flesta nog anser behövligt kom från Amazon i fredags. Yatesboken Young Hearts Crying var också med. Återstår att se när jag hinner läsa den och om jag kan hitta den där spanska insjungningen, Yo Necesito De Tu Amor, Martha & The Vandellas tydligen gjorde av I'm ready for love. Det finns alltid mer.

Inga kommentarer: