tisdag 27 februari 2007

Galaxer i mina braxer (låttipsen #6)

Ibland räcker det med att jag snubblar över ett popband jag aldrig tidigare hört talas om för att en tisdag ska kännas lite bättre. Idag gick jag av en slump in på Tangents för första gången på hur länge som helst. Där läste jag dels en rätt intressant text om modrevivalbandet Back to Zero och dels snubblade jag alltså. Bandet jag snubblade på heter Pants Yell! och har visst släppt en del plattor. Det spelar ganska mesig pop av det slag som kan behövas på tisdagar. Ni kan lyssna på dem på deras MySpacesida. Vill ni lyssna oftare går det att ladda ned en del låtar som mp3 här också.

2 kommentarer:

Oberon sa...

.......i wish i could read this.....hello from minnesota.

Martin sa...

In short I wrote that finding a band like Pants Yell! is the kind of thing that makes a ordinary day feel a little better.