fredag 13 juli 2007

Buster (cykelomslag #4)

Jag kan inte undanhålla er det nummer av Buster som ligger till grund för det här lilla postningstemat med cykelomslag längre, nu när det snart är helg och allt. En helg som innebär att det börjar dra ihop sig till berg för cyklisterna i Tour de France. Nu ska jag snart försöka ta mig till Norrmalmstorg för att avnjuta dagens etapp mellan Semur-en-Auxois och Bourg-en-Bresse på storbilds-TV. När touren gick i mål i Bourg-en-Bresse 2002 vann Hushovd. Han får gärna upprepa det idag.


NR 13 1981 PRIS 4:95 (inkl moms)

3 kommentarer:

Cege by the way sa...

Själv minns jag att ett omslag i Buster, typ -69 elelr -70, med Gösta Pettersson. Jag kalkerade av det och lämnade in till min teckningslärare. Det var det enda jag lämnade in i hela jävla högstadiet. Jag fick en trea i betyg varje år men hävdar själv envist att jag inte ens var värd en trea på skalan 1-1000

Martin sa...

Det kanske var det jag skulle ha gjort för att lyfta min tvåa...

Sånger från nedre botten sa...

Ett stilrent omslag. Rama in det.