tisdag 24 juli 2007

Veckans bästa bloggnamn

Veckans bästa bloggnamn är förstås Babylon By Bike. Att så enkelt och självklart smälta samman cykel och Bob Marley i ett bloggnamn ger gratisreklam hos Herr Alarik även om det hade varit kul med lite fler reggaetexter där för att väga upp cyklingen. Idag är det vilodag i Tour de France och det är nog skönt för cyklisterna eftersom det ju var galet uppför igår när Contador försökte rycka sönder Rasmussen. Vi får väl se vems ben som tagit mest stryk av det i morgon när det är dags för den sextonde etappen mellan Orthez – Gourette. Det blir svettigt uppför då också.



3 kommentarer:

Markus F sa...

Tack, tackar tack! Jag ska skärpa mig med reggaetexterna, just nu har jag mest lyssnat på Northern Soul eftersom jag 1) fick en vinylspelare och massor med gamla Kentsamlingar
2) har köpt ett par apsnygga
Wingtip Brogues i brun mocca.
Jag bugar för berömmet.

Martin sa...

Väl bekomme. Vinylspelare och gamla kentsamlingar (nej det har inget med gruppen från E-tuna att göra kids) låter som en ljuv kombination.

Markus F sa...

martin, tack för ditt förtydligande.
För dom flesta så är ju namnet Kent inte ett skivbolagsmärke som ger ut soul-reissues, utan en popgrupp. Jag har stundtals ett väldigt snävt perspektiv...