tisdag 29 januari 2008

Kvar under gatan

Jag gick in på biblioteket igår och lånade Roslund & Hellströms Flickan under gatan. Det är spännande så det blir inte mycket mer idag. Bara ett kort konstaterande av att det är bra att bandyfinalen åtminstone får ett år till i Uppsala och att Sirius klamrar sig fast vid det sista halmstrået i elitserien. Om någon i närheten av Hornstull har ett gäng banankartonger som bara tar plats i ett förråd hämtar jag dem gärna. Oj vad många böcker det är som ska packas...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kransen - ganska nära Hornstull. Där finns det ca 20 flyttkartonger i mitt förråd som gärna får lånas.

/Daddy Bo

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Hej

Jag har ett antal riktiga flyttkartonger, om det inte är för sent nu, i närheten av Hornstull.

Maila mig på tbfkaem@hotmail.com, om du behöver dem.

Martin sa...

Tack! Det ser ut att räcka ändå men om inte hör jag av mig till er. Flyttkartonger är bra till mycket men inte till böcker, det blir så förtvivlat tungt, därav jakten på banankartonger som gått riktigt bra de senaste dagarna. Det måste ätas sanslöst mycket bananer i Hornstull.