tisdag 15 januari 2008

Tisdag i tillvaron

Jag har egentligen inget att skriva. Jag hade det ett tag men ångrade mig. Jag orkar inte gnälla. Kanske hann ni läsa om ni är snabba eller har RSS-läsare. Ni andra gick nog inte miste om något. Annars har K feber. Jag är trött. Familjen har ätit pannkakor. Vi fick nycklarna idag. Jenny Owen Youngs på stereon. Helt ok men jag byter nog snart. Vår skulle vara fint. I brist på kan riktig vinter fungera. Hittade Tysk Höst på ett antikvariat i Uppsala. Via antikvariat.net. Mamma hämtade ut den. Ser fram emot att läsa om. Party Animals på TV8 på lördagar. Jag följer en TV-serie igen. Teamet bakom This Life ligger visst bakom. Jag gick förbi en kyrka som ska säljas och en affär för modelljärnvägar idag. K sov i vagnen. Det finns semlor på kafé nu. Än så länge har vi stått emot. En maillista jag var med att starta 1997 har gått publikt. Jag vet inte. Kanske var det på tiden. Kanske inte. Ännu fler kanaler. Inga länkar. Om jag jobbat hade jag sagt att jag behöver semester. Jag återkommer.

2 kommentarer:

Martin sa...

Så många (nåja) ord men inte ett komma om herr Boström i Metro? Eller ha du missat dagens viktigaste intervju?

Martin sa...

Det har jag garanterat. Min dagstidningskonsumtion de två senaste dagarna har inskränkt sig till att lösa nian på baksidan av Svenskans kulturdel. Igår var ordet tatuerare idag tror jag det är lilleputt. Facit kommer i morgon. Nu måste jag försöka hitta Metro på nätet.