måndag 17 december 2007

Datageniet har slagit till

Jag hade precis skrivit klart en post och skulle bara fixa till en länk när K tryckte på en knapp, eller några i kombination, på datorn och lyckades radera allt. Det är andra gången det händer. Jag fattar inte hur hon bär sig åt men satsar på att glädjas åt att hon uppenbarligen är ett teknikgeni snarare än att bli arg. Pappor som är hemma ska trots allt lägga mer tid på att leka med sina barn än att blogga. Visserligen skrevs merparten av den postningen igår kväll men det var ju just nu K ville räcka en cd-skiva fram och tillbaka hellre än att pappa skulle finputsa. Vi får se om jag orkar återskapa veckans Soul Monday-postning till eftermiddagen. I så fall blir det medan K sover middag. Nu ska vi förbereda oss för lekparken.

Uppdatering: Precis när jag skrivit klart texten i posten ovanför den här upptäckte jag att den tidigare nämnda posten inte var raderad. Den var publicerad. Några av er kanske hann läsa den där den låg på 1 december.

Inga kommentarer: