söndag 9 december 2007

Tolvlåtarsuppmaning

Det börjar bli bråttom nu och jag oroar mig för om jag verkligen kommer att hinna eller inte men jag kan ju åtminstone ge er andra chansen. Chansen att lista enligt utmaningen som kommer från Sånger från nedre botten alltså. Ni ser hans text här nedan. Kom igen nu. Har ni ingen egen blogg står kommentarfältet öppet.

Är det nån som är på på årets 12 bästa låtar. Det vill säga vilka tolv låtar som har betytt mest för dig under 2007. Som vanligt blir det roligare om läsaren får en förklaring till varför du har diggat just dina låtar. Färdiga listor publiceras den 13 december på var och ens blogg.

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Tack för adden! Ju fler som hakar på desto roligare.

Martin sa...

Frågan är just nu om jag hinner själv...