tisdag 29 december 2009

It was lust my friend (00-talet #8)

Jag hade ju tänkt lägga in YouTube-länkar till låtarna som inte finns på Spotify men tiden har saknats. Hoppas ni orkar leta själva. Kanske att jag kommer att orka gå tillbaka och länka till det jag tidigare skrivit om en del artister och låtar så som jag faktiskt gör i den här posten. Vi får se. I vissa fall har det varit väldigt svårt att bara välja en låt med en artist och jag har avundats dem som haft annat upplägg men då hade det å andra sidan nog blivit löjligt mycket Johnny Cash och Stephen Duffy på listan. Fast det kanske hade varit värt det för att få med singelbaksidan till Willy DeVilles Come a little bit closer. Den fina My forever came today.



Plats 30-21

030. Sean Paul - Get busy
029. Amy Winehouse - Rehab
028. Madness - NW5
027. Willy DeVille - Come a little bit closer
026. Angie Heaton & Bob Kimbell - Ever fallen in love
025. Richmond Fountaine - Post to wire
024. Håkan Hellström - Kom igen Lena!
023. Proclaimers - There's a touch
022. Marit Bergman - This is the year
021. Paul Heaton - Everything is Everything

Herr Alariks 100 från 00 fick lite bättre utdelning idag.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.