fredag 25 december 2009

Nothing but the truth (00-talet #4)

Jag upptäckte just den första dubletten. Ni vet hur det är. Man tycker att man varit noga men ändå finns missarna där. En artist och en låt tog just ett skutt från bubblarnas rike upp till en anständig placering. Ganska många platser ovanför den artist och låt som var med två gånger. Ni får förmodligen aldrig veta vilken men jag vet. Jag vet.



Plats 70-61

070. Nick Cave & The Bad Seeds - God is in the house
069. The Hold Steady - Stuck between stations
068. Jenny Owen Youngs - Fuck Was I
067. Alison Krauss + Union Station - Let me touch you for awhile
066. Creekdippers - Portrait of a Sick America
065. Michael Penn - Whole truth
064. Chris Mills - Fall
063. The Streets - Let's push things forward
062. Camera Obscura: Lloyd, I'm ready to be heartbroken
061. Cardigans - For what it's worth

Herr Alariks 100 från 00

Uppdatering. Hilfe! Jag hade dessutom tagit fel låt med Creekdippers. Det är åtgärdat nu. Förlåt mig.

2 kommentarer:

Johan sa...

Tycker att det ser mycket lovande ut än så länge. Ska bli kul att se fortsättningen på listan.

Martin sa...

Kul att du gillar den så här långt och att du kommenterar mitt i långhelsvakumet.