onsdag 29 juni 2011

Dopparedagen

Tänkte bara att ni kanske ville skriva in i anteckningsböckerna att Herr Alarik tagit årets premiärdopp. Uppiffade strandbadet här nere i Tanto var skådeplatsen och det var skitkallt. Men skönt efteråt förstås. Jag har dessutom börjat läsa Lemmybiografin White Line Fever som inhandlades på Stadsmissionen i förmiddags. Jag köpte en promosingel med Steve Mason också. Det står på den att den "remains the property of Double Six & must be surrendered upon request". Jag hoppas nästan att någon från bolaget ska ringa på dörren och kräva att få den. Den upplevelesen skulle vara värd fem spänn. Jag vandrade tillbaka längs Hornsgatan sen med en sovande P i vagnen. Hornsgatan som förövrigt var tokvarm. Tveksamt om promenaden längs den var skön efteråt. Mycket tveksamt. Så där ja. Nu är ni up to date.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar artist Steve Mason och jag tänker inte ringa på din dörr och kräva tillbaka promotion singeln men berättar gärna att det kommer en Steve Mason In Dub i slutet av juli.

Steve Mason & Dennis Bovell "Ghosts Outside"

Promotion ansvarig för Mr Mason.
Peace!

Martin sa...

Tack för informationen, låter spännande, och inspirationen till att plocka fram "LKJ in Dub"!