måndag 25 juli 2011

Chockvågor i bloggosfären

Jamen ni ser ju själva. En ny mall som jag inte vet vad jag tycker om men vet måste justeras i ena eller andra riktningen och sådana där knappar så ni enklare kan länka till Facebook, Twitter och andra sådana där farligt moderna sociala nätverk. Jösses. Närmare IT-guru än såhär har jag inte varit på länge. Jag kom förresten på en sak som jag glömt angående Sommar i P1. Är inte kvoten av det som i mina öron låter som mer eller mindre oreflekterad självnöjdhet fylld nu för i år? Och då tänker jag verkligen inte bara på den mycket musikintresserade psykologen som av någon anledning häromsistens avade Let it be med något i stil med: det där var Beatles och John Lennon. Paul McCartney-specialen i senaste Mojo är för övrigt väl värd att läsa.

Inga kommentarer: