måndag 27 juli 2009

Får man göra skivor ihop med sina barn?

Ja det är klart att det går att göra vettiga skivor ihop som barn och förälder om till exempel bägge är någorlunda vuxna och heter Frank respektive Nancy men rent generellt skulle jag nog avråda. Fast jag är inte så rigid längre när det gäller musik, vilket inte är detsamma som att jag inte har ganska bestämda åsikter om vad som är ok och inte, och vill man inte lyssna så är det ju bara att låta bli och de verkar ha kul i Tvillingarna, Truls & Jag som är Pelle Carlbergs projekt ihop med tre av de egna barnen. Jag ska testa det på K. Inte att vi ska spela in något ihop men hon ska få lyssna. Återkommer eventuellt efter det. Hade tänkt att ni skulle få lite Frank och Nancy Sinatra från YouTube men så hittade jag klippet med Nancy och brorsan Frank Jr nedan och det måste ni ju få se.

Inga kommentarer: