fredag 11 maj 2007

My Monte Zoncolan

Det finns garanterat många andra som kan skriva mer initierade saker om årets Giro d'Italia än jag. Liksom det garanterat finns andra vars lag kommer att prestera bättre i Politikens sofaspel än mitt Team Uptown. Men det där hindrar mig förstås inte från att vara lite peppad över att Giro d'Italia börjar imorgon. Lite mer info om loppet och förutsättningarna och hur Eurosport sänder hittar ni här. En cykelvideo känns ju ganska självklar till en sådan här post och vad kan passa bättre än Style Council och My ever changing Moods. Det är ju trots allt vår utanför sjukstugan.

4 kommentarer:

The Vince!!!! sa...

Att cykla är mer "modish" än att köra scooter hursomhelst!!!!

Martin sa...

Annars var det många fina scootrar vid Mariatorget idag.

Anonym sa...

Varför,varför gav jag bort min Lambretta … Den hade i sanning platsat på Mariatorget!

Martin sa...

Gav du bort den?! Du kunde väl åtminstone ha sålt den.