fredag 26 december 2008

En fröjderfull annandag

Jag ska nog snart vara tillbaka i bättre bloggform men innan dess ska jag suga en stund på julhelgens finaste godbit. Bajen-Sirius 5-6 på Zinken och vi behåller tredjeplatsen i tabellen. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag luktat lite för mycket på glöggen. Eli "Paperboy" Reed & The True Loves Roll With You
på stereon, lax- och julskinkesmörgås i magen och Birgitta Stenbergs Fritt förfall just utläst. Mycket talar för att det blir Jerry Lee Lewis Sings The Country Music Hall Of Fame Hits Vols. I & II, en Leif GW-deckare och middag så snart jag lämnat datorn. I går kväll såg jag äntligen Woody Allens Match Point, i kväll kanske det kan bli Odd Man Out om det finns ork kvar efter På Spåret. God fortsättning på er.

2 kommentarer:

Cege by the way sa...

Hej och God fortsättning. Vet att "papperspojken" spelade på Debaser för någon månad sedan. Var du där?

Martin sa...

Jag och konserter är en närmast omöjlig ekvation just nu. Hade dessutom inte hört honom innan 22 december då skivan tillsammans med omnämnda Jerry Lee och Dylans Love And Theft inhandlades på Skivbörsen i Uppsala. Vet inte om jag tycker att Eli är så fantastisk men ibland passar det med någon som vill återväcka en del av 60-talet.