fredag 19 december 2008

It's The 2nd Style Council Extravaganza!

Ibland blir jag bara så glad av att surfa runt en stund på YouTube och upptäcka att någon inte bara har ett klipp med The Style Council som jag aldrig sett innan utan att denne någon också gjort sig besväret att lägga ut det. Som i några spår här. Första singeln Speak Like A Child framförd med Paul och Tracie bakom mikrofonerna, fantastiskt fina My Ever Changing Moods med bara klaviatur, fiol och Pauls röst och så Shout To The Top från Top Of The Pops. The Whole Point Of No Return med Weller på elgitarr och Steve White på något rytminstrument som jag säkert borde kunna namnet på finns förstås också nu. Min favoritvideo till Head Start For Happiness går dock fortfarande inte att bädda in så ni får klicka här för att se den. Vi avslutar med A Solid Bond In Your Heart med galet kackig gammal döende VHS band kvalitet men fantastisk stuns. Kanske blev det någon repris från den senaste TSC extravaganzan men det bjuder jag på i så fall. Det är ju snart jul.

Inga kommentarer: