söndag 28 mars 2010

Söndag i Hornstull

1988-kvällen var mycket trevlig. Jag var som väntat kass när det kom till introtävling. Tracks- och dansgolvshit från året är inte riktigt min grej. Och introtävlingar inte riktigt min gren. Jag är bättre när vi kommer till faktafrågorna.

Vädret har varit som det varit. Vi gick till VFEM. Påskpysslade. I lördags. K ritade två huvudfotingar. Fotobevis kanske kommer.

Vi tycker att Män som hatar kvinnor funkade bättre som TV-serie än film.

Jag såg inte killen i huset mitt emot men vi släckte i år också.

Idag var jag och K till biblioteket. K lånade barnböcker, jag en om Hoola Bandoola Band. Vi hängde i den blöta och kalla Drakenparken. Barnens morfar var här. Vi åt vad som förmodligen var årets sista semlor. Köttfärssåsen blev god. K badade, jag fick borsta ut hennes hår och vi såg hästar på barn-TV. Hon somnade medan jag värmde välling. Håret är kortare. Mitt. Skägget med. Räkningarna är betalda. Sängen är nära.

Veckans trams och dumheter har varit för mycket. Ni har säkert läst om det. Vi tar nya tag nästa vecka.

Inga kommentarer: