torsdag 17 juni 2010

Dags att optimera eBay!

Jag fick ett mail från eBay. Baserat på mina senaste inöp tycker de att plattorna nedan är vad jag ska göra vågen över och öppna plånboken för. Inget ont om de där skivorna, jag äger en, men mina senaste inköp var en uråldrig dubbelvinylboota med Kinks, en dvdboota med Jam, kylskåpsmagneter föreställandes Jonathan Richman-konvolut och ett par promotolvor med Clash så eBay skulle nog må bra av att finjustera några inställningar. Se det som dagens surgubbetips.

7 kommentarer:

Patrik sa...

Du behöver inte berätta vilken av skivorna du äger. Helt klart Megadeth!

gudmundson sa...

Men hur lät Lee Riders-plattan? Östkust, sjuttiotal, Woodstock?

Martin sa...

Ja är det något jag har gott om är det hårdrock!

Har inte lyssnat än Per. Återkommer efter helgen.

Anonym sa...

Clashpromos! Mmmm :)

Vilka då?

Martin sa...

Lee Riders lät för bluesigt. Några spår med viss countrytouch var ok men som helhet en klar besvikelse.

Martin sa...

Oj vad det här svaret dröjde. Två amerikanska på Epic. The Call Up cch The Cool Out/The Magnificent Dance och The Magnificent Seven samt This is Radio Clash och Radio Clash/Outside Broadcast och Radio Five

Martin sa...

Lee Riders lät för övrigt sådär.