söndag 7 oktober 2007

Söndag i Hornstull III

Ok jag är nästan klar med mina sju plattor för utmaningen från SFNB och jag har nästan skrivit klart min första skivhyllanpost till Spengo (även om lite länkar behöver fixas) men solen bröt just igenom så ni får, i den mån ni finns därute just nu, vänta en dag eller två. Jag ska ta på mig en varm jacka och hitta en parkbänk eller kanske ett kafé. Jag ska läsa, varför hade ingen tipsat mig om den, Waterloo Story av Peter Prince och jag ska lyssna på nyutgåvan av Duffys självbetitlade solodebut från härom året. Lite ska jag ångra att jag inte gick med L och K på promenad till morfar men jag behöver nog faktiskt den här stunden för mig själv. Om ni undrar så var Jonathan Richman bra igår. Lite nedtonad men bra.

3 kommentarer:

Kritan sa...

10000-tals tack för de fantastiska skivorna. Oj, va mycket bra! En vacker dag kommer någon liten retur.

Cege by the way sa...

martin?
Om jag vill maila dig (ibland känns det "sådär" att bara utbyta åsikter i diverse bloggar), funkar det att skicka till din jobbadress eller har du någon annat?

Martin sa...

Det var så lite Kritan. Retur blir fint. Kul att du börjat skriva igen också.

Jag mailar din hotmail Cege så får du en adress där inboxen inte är full med olästa jobbmail.