måndag 15 oktober 2007

Driving Somewhere II

De flesta av er, undrar hur många det innebär, ibland blir jag sugen på att skaffa sådana där kontrollfunktioner, men minst lika ofta är jag glad att jag inte vet, kanske tycker att jag ägnar onödigt mycket tid åt att skriva om Stephen Duffy men åtminstone Jonken kommer att bli glad så här har ni äntligen den tämligen hemkörda videon till Driving Somewhere. Singeln med Stephen Duffy & The Lilac Time är ute nu. Stephen har utlovat att det är tjock och fin vinyl och billigaste sättet att beställa den verkar vara via Rough Trade. Min beställning går iväg idag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad? Jag är överlycklig! Kanske inte en av Duffys roligaste låtar men fin och skön på sitt sätt.

Jisses vilket folkrockskägg mannen har lagt till sig med!

/Jonken

Martin sa...

Ja jag tycker att den glider fram rätt skönt. Skägget är imponerande.