onsdag 18 mars 2009

Dagens låttips är i plural

Dagens låttips kom egentligen redan igår över hos Patrik. Florence Valentin har lagt upp ett gäng låtar från nya plattan Spring Ricco nu på sin MySpace och det låter förstås bra. 3 april spelar de ett stenkast från mig på Strand. Det är väl möjligen för mycket att hoppas på men kanske, kanske att jag kan gå. Det här påminnde mig om när Florence Valentin skulle spela i samma lokaler när det var Hornstull Hillbillies på Street och det var verkligen ingen av mina bättre kvällar när jag några timmar innan planerad spelning fick ringa Love och säga att Street beslutat sig för att ställa in klubbverksamheten den kvällen på grund av för dåligt väder. Hoppas det går bättre den här gången.

2 kommentarer:

Patrik sa...

Om du går, kan du väl höra av dej. Min lilla familj är bortrest.

Martin sa...

Det ska jag absolut göra i så fall!