fredag 10 augusti 2007

Ta hand om det du har

Ni vet hur det brukar låta. Skaffa ett liv. Jag har ett. Men ibland blir jag lite oroad för vad jag gör med det. Som nu när L och K sover förmiddag och frukostdisken är bortplockad. Vad gör jag? Skriver ett menlöst blogginlägg om att jag just slösat bort 15 minuter liv på att spela Hjärter på datorn. Visserligen med ett nytt svårslaget personligt rekord på bara fem poängstick men ändå. Sirius förlorade dessutom mot Åtvid och självklart skulle det dras på röda och gula kort i slutminuterna för att försvåra vinst av kommande matcher också. Oroar mig redan för att det är inledningen på det stora raset. Jeppe om du läser så vill jag höra Strange Town på Snottys i kväll om du nu inte har Wasteland förstås.


Vinlusen är den perfekta bakgrunden för Hjärter.

Inga kommentarer: