onsdag 29 augusti 2007

Uppvärmning

Det är några timmar kvar tills vi ska kolla finalerna i höjdhopp och 100 meter häck på TV. Jag och K kommer att värma upp i lekparken. Om gunga varit en gren i friidrotts-VM hade vi varit på plats i Osaka som starkt medaljhopp.

Closet-mixen på Velvet Undergrounds tredje platta på stereon. Det var länge sen jag lyssnade på den. Väldigt bra.

På tal om friidrott och musik. Vilket låttitel illustrerar bilden nedan? Facit kommer i kommentarfältet när tiden är mogen.

7 kommentarer:

gudmundson sa...

Spencer Davis Groups Keep on runnin'?

Sånger från nedre botten sa...

Generation X, Running With The Boss Sound?

Martin sa...

Två bra förslag men ni andra har fortfarande chansen för de är en annan låt jag tänker på.

Cege by the way sa...

"Relay" med The Who eller "Relay switch" från skivan "Sound Effects, Vol. 1: Sounds From In & Around the House

Kritan sa...

Running on the spot.

Martin sa...

Ska vi säga att Kritan kom till Kritan. Japp Running on the spot var det jag var ute efter. Always have, always will? som texten på Jams låt fortsätter. Snyggt jobbat!

Kul att du hittade hit Cege! Bangolf-VM till Tanto. Jag hade förmodligen fått vänta länge på den nyheten utan din blogg. Nu ska jag botanisera bland countryklippen också.

Cege by the way sa...

Tack. Bangolf VM 2011 på en plan nära dig. Förhoppningsvis får vi en mycket bättre arena med bättre banor, riktigt klubbhus, servering toaletter. Vi får väl återkomma när det gäller sändnings-rättigheterna :-)