måndag 9 juni 2008

I övermorgon gäller det

Tro nu inte att jag skrivit fel. Jag vet att Sverige möter Grekland i morgon men det är ju inte riktigt lika viktigt som Sirius match mot Väsby. Hjälp vad vi behöver vinna nu om vi inte ska fastna här nere på sistaplatsen. Jag hade en vag plan om att ta mig till Uppsala för att kolla men med tanke på att snorfabriken gjort comeback får vi se hur det blir med den saken. Sverige då? Jag tror det blir noll-noll mot grekerna och sen torskar vi mot både Spanien och Ryssland men vi kan ju hoppas att jag har fel. EM så här långt? Det är ju väntade segrar där Portugal såg väldigt bra men inte helt avslutningseffektiva ut under större delen av sin match och tyskarna visade en viss tyngd, och oj vad hårt de skjuter, i sitt malande. Ändå känns det lite som att det är idag det börjar på allvar. Holland-Italien. Det borde kunna bli något.

Inga kommentarer: