onsdag 11 juni 2008

That's Entertainment

Jag köpte ju nya Paul Weller begagnat igår också när jag ändå var förvisad till Vasastan. Hur det låter? Trots allt mest som en ny Weller. Inget att bli jätteupphetsad över men några av oss kommer trots det att ge den lite fler lyssningar än vad som nog är riktigt rimligt. Jag kanske återkommer med de bästa låtarna och om den är bättre eller sämre än säg Heliocentric (erkänn att ni hade glömt bort den plattan) men med tanke på hur det brukar gå när jag ska återkomma med något Weller-relaterat kan det ju ta ett tag.



När jag ändå är inne på Weller så skulle jag kolla upp en sak på YouTube och snubblade över Paul Weller. Inte mannen, utan låten. Det är kompisen Pop-Saras favorit Kristian Anttila som gjort den och det är heller inget att bli jätteupphetsad av men titeln tilltalade min humor. Därför ser ni den nedan.

Inga kommentarer: