onsdag 3 juni 2009

Vad lyssnar du på nuförtiden?

Listan över sommarpratare är släppt. Jag kommer säkert att höra fler, och förhoppningsvis bli positivt överraskad, men de jag verkligen ser fram emot, som är markerade i fet stil, är försvinnande få. Vilka som redan står mig upp i halsen behåller jag för mig själv så länge.

20 juni Ingvar Kamprad
21 juni Tomas Ledin
22 juni Hanna Hellquist
23 juni Helena von Zweigbergk
24 juni Alexander Stubb
25 juni Malin Åkerman
26 juni Kjell Lönnå
27 juni Linda Olsson
28 juni Eric Bibb
29 juni Hans Alfredsson
30 juni Sofia Jannok

1 juli Erika Bjerström
2 juli Joe Labero
3 juli Cecilia Frode
4 juli Lena Philipson
5 juli Herman Lindqvist
6 juli Jonas Gahr Støre
7 juli Nour El-Refai
8 juli Roger Wallis
9 juli Malin Baryard
10 juli Christian Lindberg
11 juli Jonas Björkman
12 juli Prinsessan Birgitta
13 juli Sara Paborn
14 juli Katerina Janouch
15 juli Håkan Nilsson
16 juli Ann Heberlein
17 juli Elizabeth Gummesson
18 juli Kristian Luuk
19 juli Per Olov Enquist
20 juli Madeleine Westin
21 juli Johan Lindeberg
22 juli Lasse Berg
23 juli Malin Sävstam
24 juli Kerstin Hessius
25 juli Morgan Alling
26 juli Ola Salo
27 juli Petra Mede
28 juli Arash Labaf
29 juli Mathias Dahlgren
30 juli Laleh Pourkarim
31 juli Peter Englund

1 augusti Alex Schulman
2 augusti Anders Wall
3 augusti Sverre Sjölander
4 augusti Anne Sofie von Otter
5 augusti Jerry Williams
6 augusti Johan Eliasch
7 augusti Jörn Donner
8 augusti Bodil Malmsten
9 augusti Anders Lundin
10 augusti Nahid Persson Sarvestani
11 augusti Owe Thörnqvist
12 augusti Frida Hyvönen
13 augusti Günter Graffenberger
14 augusti Laila Bagge
15 augusti Jan Guillou
16 augusti Sommar 2009 i backspegeln

3 kommentarer:

Tommy sa...

Riktigt! Jag har prickat in Alfredsson. Vidare skall jag försöka att inte missa Eric Bibb, finska utr.min.Alexander Stubb och Laleh. Lite Donner skulle jag också kunna tänka mig, samma gäller Frode. Tack!

Mia sa...

Men jag vill ju veta vilka som står dig upp i halsen. Berätta, snälla!

Martin sa...

Mest tänkte jag nog på HH och AS. Inte för att jag har något stort emot dem men det känns som att de suttit i varenda TV-soffa som finns i ett halvår nu. Förhoppningsvis har de bra musiksmak och annat än sina böcker att prata om för den lyssningskvoten är fylld i mina öron.