onsdag 13 maj 2009

Back to white

Från två sekunder före till fem sekunder efter. Ingen kan säga annat än att det är tätt i täten på Girot. Att tappa sju sekunder över 125 km är ju väldigt marginellt i sekunder men ganska stort i färg. Herr Alarik är vit igen, precis som ungdomströjan Lövkvist får köra i imorgon, men jag håller tummarna får att jag ska få lov att testa det där med färgkoderna i html-igen för att skapa en rosa bakgrund. Sirius torskade med 0-1 och är ute ur Svenska Cupen. Jag hoppas verkligen att de kan lyfta sig mot Sundsvall på söndag.

Hmmm... såg just att det mesta i högermarginalen försvann när jag tog revert to classic layout. Här kanske blir rosa igen förr än anat om jag lyckas peta in de sparade inställningarna igen. Jag och datorer...

...nu ser allt ut som vanligt igen utan att jag fattar vad jag gjorde rätt. Skönt.

Inga kommentarer: