tisdag 12 maj 2009

Rapport från en lunchrast

Jag åt på den lilla sushin igen. Läste Yes We Have No som närmar sig slutet och gick en sväng i begagnataffärerna. Den stora i parkeringshuset är borta men på Myrorna gick det att köpa en LP-box med den tyska originaluppsättningen av Jesus Christ Superstar för 30 kronor. Jag stod emot trots att det kändes frestande att höra till exempel What's The Buzz på germanskt tungomål. Kollega B tror att Lövkvist kommer att få ikläda sig en ledartröja efter dagens etapp av Girot. Kanske till och med den rosa. Jag håller tummarna för att han har rätt. För att rösta om andra tröjor går ni också till män som klär i rosa. Dagens etapp börjar på Eurosport 15.00. Hittar inte What's The Buzz på tyska på YouTube så ni får en snutt från filmversionen istället.

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Röstat har jag gjort och det finns några riktigt fula bandytröjor i år. Men priset går nog till pvc-gänget. Usch!

Törs väl inte berätta att jag har hittat en (gratis-)ström som jag kan följa på jobbet...

Martin sa...

Ja ibland undrar man verkligen hur designersarna (kan man böja så?) tänker. Apropå fula bandytröjor: http://herralarik.blogspot.com/2007/11/more-is-less.html

Det är lurigt där ute på nätet...