onsdag 6 maj 2009

Jam (Popskyltarna #18)

Jag stötte på kollega F på vägen till jobbet härom veckan. Bredvid honom stod en gul taxibil och den hade en av de efterspanade. Jag fick fram kameran och hann precis ta bilden innan den körde iväg. Därav att en del av tvåan kom med. Skitig var den också men vad gör det. JAM. Jag behöver väl egentligen inte skriva mer om Jam, Style Council eller Paul Weller här. Det är bara att klicka på länkarna så kommer ni till alla spaltcentimeter de redan fått. Den uppdaterade spotifylistan med mer eller mindre udda låtar från Paul Wellers karriär hittar ni här: The other side of PW.

4 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Imponerande!

Martin sa...

Nu gäller det att intensifiera jakten på TSC och PWM.

Anonym sa...

Jag såg UBU utanför Willys häromdagen, tänkte på ditt projekt.

Martin sa...

Jag har försökt unvika sådana där delar av gruppnamn men det kanske är lika bra att jag börjar fota dem eftersom jag ändå lägger märke till dem och härom dagen kunde jag inte låta bli WOP och BOP.