onsdag 18 februari 2009

Försäkringskassans försvarare

Ok, de är nog inte alltid lätta att ha att göra med och hemsidan är snårig men alldeles nyss ringde en snäll dam på min mobil och bad om ursäkt för att hon råkat skicka en intygsbegäran som ska nå mig i morgon. Intyget hade just blivit inscannat i systemet så hon kunde se det men hon kunde tyvärr inte stoppa brevet med intygsbegäran eftersom det redan gått iväg. Jag var fri att riva den och det. Där besparade hon samhället och mig en blodstörtning.

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Ibland funkar saker och ting som de borde, märkligt att man tycker att det är just märkligt. Och märkligt är även ordet som kommer till mig när jag ser på Last FM att du lyssnar på min låtlista. Och just nu lyssnar jag på din.

Martin sa...

Ja det kändes som att de kunde behöva få lite positiv uppmärksamhet också. Saker som funkar får alltför sällan det.

Spotify/Last FM - connecting people! Eller var den upptagen? Bra lista hur som helst.