fredag 6 februari 2009

Guns N' Roses (Popskyltarna #13)

Jamen det är ju fredag. Vi tar en till. Guns N' Roses. Inte mitt band men ingen kan ta ifrån dem att de fått mig att dansa med bar överkropp på en högtalare på Barowiak för ungefär 20 år sedan. Paradise City i kombination med öl förbjöds visst någonstans i den vevan. Tack gud för att digitalkameran inte var i var mans hand (scrolla ner till sjunde bilden för att få en bild av hur det hade kunnat se ut) på den tiden.

20 år sedan, kan det verkligen stämma?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en syn för mitt inre att le lite åt nu. :)

Cege by the way sa...

Hmmm jag vill inte bräcka dig men ...
Jag har en gång, i hyfsat berusat tillstånd men ändå, verkligen ÄLSKAT Tomas Ledin ... De av mina vänner som minns (1978) har fortfarande VÄLDIGT roligt åt detta. Inga bildbevis där heller så jag brukar blåneka.

Martin sa...

Glad att kunna glädja Jesper.

Undrar om inte det där är preskriberat efter 30 år Cege.

Cege by the way sa...

Tack Martin
Visst borde vara preskriberat!