onsdag 8 oktober 2008

Roddy tar hand om sina kunder

Jag beställde Roddy Frames platta Live in Osaka för ett bra tag sedan från hans hemsida. Den tog slut precis samtidigt som de drog mina pengar men skulle levereras så fort det kom in nya exemplar. Det tog minst ett par månader men jag är ganska tålmodig ibland. Idag hämtade jag ut den på posten och som kompensation för att det dröjt hade Roddy lagt med tre andra skivor också och signerat en. Snacka om att ta sina kundrelationer på allvar. Live in Osaka låter dessutom som en väldigt bra platta för oktober 2008.

2 kommentarer:

Cege by the way sa...

Just så när man får något "extra" som dom inte skulle behövt göra blir man riktigt glad.

Martin sa...

Verkligen! Jag hade förmodligen beställt nästa platta med Roddy ändå när den kommer men nu känns det ju helt självklart att göra det.