onsdag 1 oktober 2008

Slipstream (Cykelomslagen #12)

Kollega P drog till Vancouver några veckor och allt jag fick (om jag nu inte kan komma åt någon av de båda flaskor som lär ligga i hans kylskåp), förutom att sköta hans jobb också, var de här bilderna på en ölflaska som gör mig sugen på innehållet. På tal om slipstream så verkar det finnas en liten chans till att Gustav Larsson kan komma att gå om Cancellara ändå och ta OS-guld. På ett tråkigt sätt förstås men ett OS-guld är ju alltid ett OS-guld som jag brukar säga. Vem börjar ta in Slipstream till Sverige (om det inte redan görs)?


2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Grymt fina etiketter. Undrar om innehållet smakar lika fint? När det gäller Larsson hoppas jag faktiskt att han inte tar guld. Det vore betydligt trevligare om Cancellara var ren.

Martin sa...

Jag skulle görna vilja återkomma med ett smakutlåtande men om inte räcker nog etiketterna. Ren är bättre än smutsig.