torsdag 29 november 2007

Ett gott dagsverke eller två och Andy

Jag har ju egentligen inte gjort så mycket men det lilla känns bra. Jag är bra på att skjuta upp men nu har jag tagit tag i några saker. Surdegar kanske någon skulle kalla dem. Inte så att jag bakat men jag har knådat klart. Kontaktat de som ska kontaktas. Banken, försäkringen, bredbandet. Allt löste sig till det bästa. Det är så skönt när saker funkar. Apropå goda dagsverken stekte jag 18 älgfärsbiffar igår. Älgfärsen är billig nu. Inte som norröver men för att vara i kungliga huvudstaden. Hemgjort mos till. Jag unnade mig en folköl också. Det var inte dumt. Frysen är välfylld.



Idag har jag förutom att leka och lösa saker lyssnat på Andy White. Han är underskattad. Av någon anledning vill han inte att videon till Religious Persuasion ska synas här nedan men klicka på den här länken så får ni se och höra den. Jag har inte följt hela hans karriär så noga men debuten Rave On är väldigt värd att ha och Speechless från plattan Out There är en favorit.

Inga kommentarer: