söndag 4 november 2007

More is less

En vecka kvar. Jag gick förbi Zinken igår. Planen var spolad. Isen låg vit. En vecka kvar sen kör bandysäsongen igång på allvar. Det är inte långt mellan de där perioderna när man slits mellan hopp och förtvivlan. Fotboll, kort andhämtningspaus, bandy, kort andhämtningspaus, fotboll och så rullar det på. Nu är det alltså bandypremiär. Sirius börjar hemma. Jag lär förstås missa matchen. Lägenhetsförsäljning på gång och bandy i en annan stad är en dålig kombination. Rubriken då kanske ni undrar? Jag har börjat rensa i garderoben och hittade Josses gamla tröja. Sirius hade galet många, små, sponsorer på den tiden och alla skulle de ha sin logga med på tröjorna. Chansen att något varumärke gick fram är verkligen liten. De kommer att vara snyggare på söndag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Martin! Vill tipsa om en ny vy från de nedre regionerna;)
http://utsiktfrannedrebotten.blogg.se/
Helt i klass med Penny Lane.
Ha det gott!

Anonym sa...

Vem är Josse? Borde jag känna till honom?

Martin sa...

Jag tog mig friheten att sprida tipset lite vidare. Lovande början.

Bara om du intresserar dig för Sirius backlinje.