torsdag 1 november 2007

Mångt och mycket

Jag är smått chockad. Jag anmälde mig till något som heter bloggtoppen. Är ni uppmärksamma har ni redan sett den lilla loggan en bit ned ute till höger. Loggan i sig är inte så chockerande men det kom statistik på köpet och 112 unika besökare har varit inne och läst här de senaste två dygnen. Ni kanske inte tycker att det låter så mycket men jag hade liksom trott att ni kanske var en femtedel av det eller något sånt. 112! Nu gäller det att stålsätta sig mot prestationsångesten.

Det är mycket annat också så ni får nöja er såhär så länge. Det kanske kommer mer i kväll. Eller i morgon. Men ni kan ju få veta att K klappade händerna av förtjusning när jag dammsög tidigare idag. Sånt och att hon gillade min hemgjorda korv stroganoff med råris kan verkligen få en trött pappa att glömma de senaste dagarnas ryckiga sömn. Vill ni ha något ytterliggare rekommenderas Jonkens höstmusiktips på Spengo.

Ok ni får en gryning också. Det är bara att inse att jag är gammal nog att tycka att soluppgångar är snyggt och att det inte är något att hymla med. Det skulle kunna vara någon helt annanstans men det är faktiskt Hornstull förra veckan.

2 kommentarer:

Sånger från nedre botten sa...

Men hallå! Har du aldrig supit hela natten lång bara för att få se solen gå upp över stan? Det har inte jag heller, men många soluppgångar har det blivit...

Martin sa...

Jag vet inte. Har jag det? Det måste ha varit i ett annat liv. Nu ser jag den medan K skrattar i gungan.