lördag 10 november 2007

Jag glömde att vänta på pressmeddelandet

Ok, jag kollade Lundells hemsida igen och jag är nog inte någon nyhetskälla trots allt. Notisen i dagens DN var nog bara föranledd av att lanseringssidan för boxen gick upp några dagar efter min postning. Jag antar att ett pressmeddelande sammanföll med det. De är ju ofta det som avgör när en nyhet blir en nyhet. Jag hade bara grävt lite. Inte djupt det medges men något lite. Jag ska sluta låta som en lanseringskanal för Uffe alldeles snart men innan vill jag bara nämna att det går att provlyssna några spår på den där lanseringssidan. Ett av dem är om jag inte misstar mig alldeles en försvenskning av Steve Earles fantastiska Poison Lovers från mästerliga plattan El Corazon som heter Det vi aldrig lät oss få. Ulf frestar bara med någon minut och jag vill ha mer men istället får det väl bli några timmar med Steve i cd-spelaren.

Inga kommentarer: